Fortfarande en jävligt soft vecka!

Onsdag idag.. Vilket innebär absolut ingenting! :P Har nyss kommit hem och har lagt in en bakad potatis i ugnen så väntar på att jag ska få äta :) Sen blir det softa ikväll igen :) Skööönt!! Imorgon är det som vanligt praktik mellan halv åtta och halv två sen ska jag direkt ner till stationen och ta tåget till landskrona för att börja jobba klockan tre på Fysiken.. Alltså en timme tidigare.. lite suck på det faktiskt men så är det.. Goa pengar och jag lär behöva dem jue.. precis som alltid annars..
Sen efter imorgon väntar fredagen :) Kan dock inte ha mina nya skor :S men men, så är det ibland.. Men iaf, kajsa kommer hit vid 20 sen bytar hon om och sen drar vi till emma ocj festar till det :) Wihoo!!

Nuu, tvn :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0