Mina nya skor är sjuuuu mil höga.. jag svär! Jag blir suuuper lång i dem. Haha hämtade dem idag när jag var nere i stan och handlade julklapp till Emma och vin till ikväll. Så på dagens ordning står det god mat och dricka med sällskap :) Blir kanske att vi drar ihop oss med David och hans sällskap. Hade ju varit trevligt kanske. Men en utgång? njaea vet ej. Återstår att se :) Köpte en ny tröja idag också. fast vet inte om jag ska ha den än.. återstår att se :) Känner att jag kanske vill ha något mer uringat ikväll :) Då jag köpte ett nytt halsband också som nästan kräver uringat idag :) Plus att jag kanske, KANSKE ska ha mina nya porriga, dock kalla skor idag :) I LOOOVE my shoooes!!



Nää, nu ska jag göra mig klar, och kanske ta mig ett glas innan jag ska gå :O OJOJ. vi får väll la se :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0