Så ja, då var den kvällen över också. Idag mår jag, nu, relativt bra. Är hungrig bara men jaa, går ju att ordna :) Igår skulle vi egentligen inte gått ut, men det blev faktiskt en sväng in på Olivers av någon anledning :P haha. Var inte där så länge, och jag fick gratis inträde :) Efter den lilla stunden vi var inne på Olivers så gick vi tillbaka till festen för att efterfesta lite. Trevligt värre! Satt dock mest i telefon men så är det. När jag kom ut efter att ha suttit i telefonm GANSKA länge så ligger Emma också deckad i sängen, tillsammans med David som decka sju år innan typ :P haha. Så det vart ju bara till att ruska om Emma och säga till henne att det nog var time to go :P Idag ska jag till Kristianstad på släktkalas. Trevligt värre. Var ett tag sedan vi var där uppe och idag är det bara jag och pappa som ska upp där. Mamma jobbar och syrran skulle något, vet inte vad. Men det ska bli trevligt iaf :) Imorgon blir det en sväng ner till Malmö igen om man vågar det vill säga. Fastnade ju i Malmö igår, men men. Försöka kan man :) Kommer jag inte hem så gör jag inte...Nu, soffan och VATTEN!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0