sitter hemma hos mamma och pappa nu.. Jag och syrran har bakat julgodis :) Mozartkulor och knäck :) Första gången i mitt liv som jag gör knäck själv och jag lyckades PERFEKT med dem! Helt jävla underbart :P Jag är mästare på att baka knäck.. Haha pappa kom och sa att det var svårt, men jaaag fixa :) LOOOOVE IT!

Om ni frågar mig om jag tycker att det känns som julafton imorgon kommer jag svara NEJ! Jag har haft full rulle ända in i det sista. Har varit på praktik idag med, tidig morgon men gick hem tidigt också. Ringde ett samtal i morse också då jag saknar min tidning och kofta men får väll se vad som händer med det. Lär ju inte få dem mer än på posten. Så är det inte skickat inom en vecka så lär jag ringa igen vill jag ju lova.!

Igår tog jag en tur med Emma ute i snön. :) kul! Och nu håller snön på att försvinnan igen :S Köpte nya stövlar idag också ;) Så nu kan jag gå ut i snygga stövlar utan att det läcker in vatten och utan att jag kommer frysa om fötterna :P haha. Imorgon blir det ingen sovmorgon heller då jag ska upp och tvätta :( Och städa.. Har fortfarande inte fått städat än då jag sover om dagarna och ligger vaken hela nätterna. Vaknar varje timme och kollar på mobilen av någon anledning. Jag tror det är dags att börja stänga av mobilen igen. Så kanske jag kan sova lugnt om nätterna igen. Suck!!!

Nu ska jag softa i soffan hos mamma och pappa.. mamma jobbar dock. Men mys ändå.!
Hinner jag inte skriva imorgon så önskar jag er alla en riktigt God Jul :)

Ett öre för dina tankar
Postat av: daniella

TÄVLA I MIN BLOGG OM ATT BLI VECKANS BLOGG :D

2009-12-23 @ 21:14:13
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0