Då har jag nyss kommit hem igen.. Har jobbat och grejer. :) Dessutom har jag handlat polkagrisar och lalahjärtan att hänga i granen :) Mycket fiint.. så den 25/12 ska granen plundras och den som vill komma och hjälpa till är hjärtligt välkommen :) Vinglöggen ska också fram då :)

Annars idag har det inte hänt något spec än.. Vi får ju se vad resten av kvällen bär av så att säga..
Imorgon är det skola igen.. Och jag har fkt läst lite i boken som ska vara klarläst.. Duktiga sofhie.. Nu är det bara jätte mycket skola i huvudet så jag vet inte vad liksom.. Men det löser sig brukar dem ju säga :)
Har ont i huvudet kände jag nu :S hum!!

Nää, nu blir det att göra sig redo.. Hej svej!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0