Så då var julen också över. Skulle ju egentligen ha fest igår men blev inte så. Det dock rätt tuft på julafton :) Först vart jag hemma hos farmor och farfar där jag och Maria, min farster, delade på två flaskor vin. GOTT! Så där satt vi och åt skratta och hade allmänt trevligt. Tiden gick fort så in i helvete och sen var det dags att gå hem till mamma som hade jobbat hela kvällen. Där öppnade vi julklapparna och åt julgodis. Och så sliten jag blev! Sjukt trött.. Så fick jag sms som fråga om jag ville hänga med ut. OCh jag bara tänkte NEEJ! Men så blev det givetvis inte såklart. När julklapparna var öppna och mamma och pappa skulle gå och lägga sig skulle jag traska hem och då ringde jag ett samtal och efter att ha lämnat julklapparna, bättrat på sminket och tappat upp lite vin i en flaska så var jag hos David. Trevligt värre. Vid halv ett åkte vi ner i stan till någon Johan. Där spelades det klädpingis:P Och jag förlorade ju såklart, fast det göööör inget :) Så farligt vart det ju inte. Sen var det dags att sova och jag kom dock inte hem så fick sova borta... Så när jag vaknade vid åtta och började traska hem igen så gick jag och funderade på om jag verkligen skulle ha festen eller inte. Kände mig dööö kass. Och så blev det. Jag ställde in den. Orkade inte och mådde skit! Man kan inte göra allt här i livet. Och det är rätt skönt att jag inte gick ut ändå för jag ska ju börja jobba nu om en timme typ :S Och imorgon också. Suck, men det är pengar, eller hur?

Nää.. Frukost står det på schemat nu...

Och förresten, fick massor av fina julklappar :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0