Jag läääängtar sååå till jag får en sovmorgon. Och den sovmorgonen kommer att inträffa IMORGON!! Sååååå jävla gott! Helgen har varit allmänt jobbig. Skuldkänslor blandat med trötthet blir ett rent helvete. Men i natt somnade jag verkligen. Jag sov gott. Trotts att jag saknade efter ett samtal, få höra rösten. Även om jag var arg. Men det blev inte så. Idag blev det praktik. "Råkade" försova mig idag.. JAg orkade verkligen inte gå upp klockan fem idag. Så gick upp en timme senare typ.. Man får ibland, visst? Det är ju inte så att jag kommer göra det sen när jag jobbar påpå förskolan sen när jag har gått ut liksom.

Min gran barran nått så in i helvete :P Haha.. Så när mamma och pappa kom igår så frågade dem om jag inte vattna den? OJ! Haha.. har jag ju glömt :P Så nu vågar jag inte röra den för då faller nog alla barr av :P Och som jag längtar tills allt detta skitet ska ner. Dagen efter nyår ska jag plocka ner alla jävla julsaker! Punkt slut..

Nu, middag!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0