Denna stan är på tok för liten för mig känner jag. Sticker jag ut näsan så vet alla det inom fem minuter. Heeelt sjukt. Man kan inte röra sig i stan utan att alla ska få reda på det. Haha. Skrattretande. Vissa kan tycka att det är smikrande, men det tycker ju inte jag. haha. Vet inte hur jag ska tycka :P Men men. Som mamma sa, det är så överallt. Gäller bara att välja sitt umgänge!

Dagen har inte tillfört så mycket. Bara mys och vänner. Och det har faktiskt varit jävligt skönt för en gångs skull. Att ha sovmorgon och inte behöva göra ett skit. Borde egentligen göra uppsatsen, men som jag sagt så många gånger förr, jag jobbar bäst under press. Så varför skulle detta vara ett undantag?

Imorgon blir det shopping med mamma, kvällen kan bli intressant. Återstå att se. Annars inget annat kul att berätta idag. Bara förvirrad men det var väll ingen överraskning :P haha..

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen When a man loves a women fruktansvärt bra!

En sak till som jag har funderat över och det är när jag hittar något som inte borde vara där. Ett nummer i en telefon. Blir jag förvånad? Inte längre. Vet bara inte hur jag ska reagera...

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0