I tisdags var den en person som sa att det skulle snöa dagen efter hur mycket som helst. Jag trodde inte riktigt på det men vilken smäll jag fick på mina fingrar :P haha. Kom ju massor av snö igår.


Detta är då första bilden jag togpå min balkong efter att jag vaknade upp för att kolla ut och inser att det är helt vitt överallt :P
 

Sen tog jag denna, då är där plötsligt mycket mer snö, detta var innan jag gick och la mig :)



Och nu i morse när jag gick upp tog jag denna bilden. MASSOR av snö :P Så jag måste ju erkänna att han hade rätt och jag fel :P haha.. Men men, nästa gång ska jag tro på vad som sägs :) LOOOVAR!




Idag blir det skola sen jobb och sist möte på jobb antar jag att det skulle blir :S Så blir en sen kväll..

Nu måste jag springa bort till bussen för att hinna i tid till tåget.

JAG VILL ÅKA PULKA!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0