Det sjuka är att jag litade på den jävla fucking människan.. Inte han utan hon. Har idag fått reda på att det drogs en sån jääävla historia då. Till hennes fördel, och så skriver hon så mycket om att hon är ledsen för att hon har sårat hit och dit. Jävla skit snack! Så jävla falskt, hur i helvete kan man leva med sig själv på det viset? Fy faan..

Jaa idag är det då skola. Vaknade lite tidigare än vanligt av ett samtal. Ringde personen i går natt och nu fick jag igen det ;) haha. Men det vart ett långt och trevligt samtal för en gångs skull. Inga känslor emellan men jag har saknat som vän liksom. Ibland finns det personen som man tycker om att prata med, som inte riktigt alltid förstår men ändå försöker liksom.. Det vart skönt..

Jag vill verkligen inte till skolan idag.. Har annat att göra..
Men, jag får väll ta mig i kragen och ta mig till skolan antar jag..


Been there done that!

Är du redo att bli sårad igen?


Ett öre för dina tankar
Postat av: Den falska.

Antar att jag är det.

2009-12-18 @ 09:53:08

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0