Bring it on, bitch!

Jag kommer inte tycka synd om dig, jag kommer inte visa någon sympati. För det var mitt liv du gjorde till ett helvete. Jag är glad idag att han och jag kan vara vänner, för varför gå runt och vara arg på fel människa. Haha, och du.. haha duuu ville träffas! XD jag skulle ALDRIG göra något sådant för att få det jag vill ha och se andra gå in i en svart dimma. Jag var faktiskt glad för er skull, verkligen. Iaf fram tills i morse. Fråga han själv, jag har sagt det till han. Men nu, haha! Haha tillåt mig skratta... Han skrev: Men det är kul att vi kan vara vänner:-) Och jag håller med, men som jag sa till han, jag kommer aldrig stryka jämt med henne!

Ni märker säkert nu att jag är arg, eller snarare sitter jag och skrattar. Samtidigt som jag är ledsen för att jag litade på en person som jag egentligen inte skulle ha gjort. Han varnade mig, jag tog inte varningen. Min mamma varnade mig och sa att jag skulle "bryta kontakten för hon drar en penna med dig!" Men jag litade på henne, ack så dumt. Jag tror inte att jag och han hade gått vidare tillsammans nu ändå, verkligen inte. Men det tar ändå att få veta att personen som hela tiden sa att det känns skönt att prata med någon som vet hur det är och blablabla.! Haha, OMG! Jag är en dum blondin!

Nu ska jag ner i stan. Kolla läget lite och köpa mig lite vin :) har precis kommit hem från skolan efter typ tre timmar :S men men..bye bye

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0