Helgen är över och verkligheten kallar!!

Glömde ju nämna igår att jag och Kajsa enbart tog TVÅÅÅ glas vin igår.. sant sant! LOOAAR!! Och i dem två glasen rymdes det en heeeeel flaska vin :O WTF!! Haha.. Roligt hade vi åt det i fredags iaf..

Idag har jag inte fått mycket gjort.. Jobbade från 9-15 sen har det bara varit en massa smsande och varit hemma hos mamma och pappa och snackat en MASSA! :D Kuuul.. Det vart det fkt.. Och nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällen :) MYYS!
Imorgon blir det ju praktik igen :) I like! Och sen blir det besök hos farbro doktorn :O Ojojoj!! Men går säkert bra... eller hur?? LOOOOVAA? Aja..
Annars denna veckan var dte snack om en tur till Malmoe.. :)VÄÄÄLDIIIGT TREVLIGT!

Jag har inte så mycket att säga.. Joo, snacka med en kille i fredags och jag tror vi kom ganska bra överrens om att livet är fan bra hårt ibland och att man är blind ibland typ. Det vart kul att snacka! :D Mycket! Dock inte lika kul att gå hem klockan sex på morgonen.. Och när man kollar på klockan när man ska sussa så står klockan på halv sju.. Jag är för gammal för sånt här nuuu!! Haha! Men kul hade jag :) Nästa gång jag ska festa med Kajsa så ska vi festa i Hässleholm.. eller någon annanstans.. För att gå ut i Landskrona är som att gå till ett ställe där alla känner alla.. Suck.. Man är omringad av människor som man vet vilka dem är.. Ibland är det kul ibland vill man vara på ett ställe där man inte känner någon.. Och mamma sa att det var likadant när hon var yngre och gick ut och festa på "Johns" :P

Nää, das duschen ist kallen! :P Hihi.. bra tyska, I KNOW!!!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Ja vi får ju snart festa till de igen.. :)

2009-12-06 @ 21:04:36

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0