onsdag, ska det kallas lillördag?

Jag kan inte hjälpa det.. Förlåt mig.. men du skulle bara veta!

Hemma från praktiken igen... Och jag har ont preciiiiis överallt.. Suck.. Men men.. Hade planer idag.. Men det gick inte som förväntat.. så blir stääda idag och mys i soffan :) själv eller inte själv.. vem vet?

Just idag känner jag mig typ bara som...inget... Förvirrad fortfarande, stressad, sover dåligt igen.. Suck, skolan tar kål på mig just nu.. Faktiskt.. Julen tar kål på mig.. ALLT, DU!! Ahaa!

Skickade tillbaka mina skor idag.. hoppas dem kommer snart igen!!

Näää städet kallar..

Haaa de!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Anonym

Jag vet..allt för väl.

2009-12-14 @ 11:51:41

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0