Tala om för mig om livet verkligen är såhär efter skolan??!

Så, då var denna dagen också som bortblåst.. Heeeelt borta.. Bara jobb och buss har stått på mitt schema idag.. Eller rättare sagt såhär stod det på mitt schema.. Gå upp klockan 5, åka buss till praktiken, börja 07.30 på praktiken, sluta på praktiken kvart i tre, springa till bussen ner till knutpunkten, ta tåget till Landskrona, ta bussen till Fysiken och jobba på fysiken från 16-21, möte med chefen och för en halvtimme sedan trädde jag innanför dörren igen. Suck.. Vilken dag.. Och helgen blir ju inte bättre.. Först imorgon ska jag praktisera mellan 7.30-13.30 efter det ska jag snabbt springa iväg till fritids och hoppa in som vikarie mellan 13.30-17 sen efter det ska jag heeeem!! Lördag jobbar jag mellan 8.30-15 sen hem och baka för på söndag ska jag först jobba 8.30-15 sen ska mamma och pappa komma hem till mig och vi ska ha lite advetsfika :) Myyys.. sen börjar den nya veckan, utan praktik men ska vara på skolan hela veckan plus att jag jobbar torsdag, lördag och söndag.. Suck! Vilket liv jag lever nu för tiden.. :S  Bara jobb och skola.. Är det såhär livet är sen efter skolan? Verkligen? JÄÄÄÄVLAR säger jag då..

Men nuu, klockan är 22 och jag ska faktiskt ta och sova.. titta lite tv och mysa.. :) I like!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0