Disko på våningen under!

Då har jag precis stigit upp ur sängen. Fortfarande sliten och trött. Vaknade av värta diskot. Att det inte räcker med att jag får lyssna på deras jävla tv halva nätterna så ska jag fan ta mig vakna av deras jävla musik där nere också. Fyy vad jag känner mig som en gammal kärring nu. Haha.. Men jag funderar seriöst på att flytta sängen till något annat ställe.
Så hur ser dagen ut idag? Kanske ska plugga lite, komma på en fråga som jag ska undersöka i mitt projektarbete. Jag ska träna idag, sen vet jag inte. Skulle egentligen förlja med mamma till mormor men vaknade lite sent.
Nu innan jag ska iväg och träna ska jag kolla en film faktiskt :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0