Tisdagskväll

Jag behöver frächa upp min garderob. Både med att vika de kläder som är där inne och köpa lite nya kläder. Madde kom med en sååå söt blus idag, jätte söt. Jag måste också köpa nytt. Och så måste jag klacka om mina skor. Allt sånt ska göras nästa vecka. Eller jaa, efter löning och så iaf. Plus att det är ju dags att köpa julklappar och grejer.. Suck

Har precis haft besök. Ett trevligt sådant. Många minnen men inget annat.

Så vad händer nu ikväll då? Tjaa, diska kanske? Eller bara softa, vänta på ett samtal :)
Har inte så mycket nytt att säga faktiskt..
Imorgon blir det hem till mormor med mamma :) Träna sen,.. sen vet jag inte :S hum...

Nää, jag har inte så mycket att säga mer.. ska kolla lite tv nu :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0