Sova på tåget...

Då var jag hemkommen från skolan. Kännde inte riktigt för att vara där.
Varför är det så att jag för tillfället enbart kan uttrycka mig genom sms och bloggen? Varför kan jag inte prata om hur jag känner? Jag vill verkligen inte göra det men jag kan smsa om det och skriva om det i bloggen? Konstigt...

Köpte mig goda lussebullar idag på pressbyrån :) Gott! Men blev så fruktansvärt mätt! Sick!
Nu sitter jag här och snackar med Madde. Vilka problem den kvinnan har med Facebook. Haha. Verkligen! Stackars stackars. Det är inte lätt!

När jag åkte hem från skolan idag, vilket innebär att jag tar tåg och buss hem, så somna jag. Det är oerhört skönt att sätta lurarna i örat och bara somna. Sååå jävla skönt. Misstaget jag alltid gör är att jag NÄSTAN vaknar försent. Haha. Jag vaknar mellan Häljarp och Landskrona. Tur är väll det med tanke på att jag ska av i Landskrona. Undra om man snarkar när man somnar på tåget, för man vaknar ju inte själv av det då man lyssnar på musik jue.. Bussen är också skönt att somna på, fast inte stadsbussarna för dem kör rent ut sagt förjävligt. Jag hade nog kunnat åka tåg eller buss hur länge som helst för man funderar rätt mycket under turerna också. På vad som händer i ens liv och var som har varit. Men då kommer man tillbaka till mitt problem med att analysera. Jag analyserar oftast för mycket, eller ibland iaf. Ska försöka sluta med det. Inget som påverkar en bra. Men iaf, det jag ville ha sagt med detta är att det är avslappnande med att åka buss och tåg. Så där kan ni ju sitta med era körkort och köra er bil och vara trötta men inte kunna sova och slappna av utan istället bli stressade i trafiken och bli arga på bilister som inte kör som ni vill. Jag, haha, jaa jag sover på tåget sålänge ;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0