Dramalektion och tala om sin åsikt i stor grupp?!

Då var denna dagen slut, igen. Och vad jag jag hunnit med liksom? Jo skolan och jobb. Blir precis lika dant imorgon, skola först jobb sen. Sen är jag ledig hela helgen. Skönt.
Som jag sa innan så hade vi dramalektion om att kunna säga sig åsikt typ. Kommer inte på det ordet vi använde nu men jaa.. Iaf så hade vi övning där man fick höra ett påstående och man skulle ställa sig på den plats som representerade att man höll med eller på den plats som representerade att man inte höll med påståendet. Jag märkte ganska tydligt på mig själv att i vissa påstående följde jag bara strömmen. Jag ville verkligen inte få fråga "Hur tänker du här och varför?" Och tro mig, jag är inte rädd för att säga vad jag tycker i vanliga fall men det är någon med en stor grupp som jag inte pallar med liksom. Eller jag kan om jag är helt säker på min åsikt, men händer inte ofta. Jag är bättre på att säga min åsikt i små grupper eller typ här. Man ska ju inte vara rädd för att säga sin åsikt, men varför är det så svårt ibland då?

Jag har något jävla skit som dunkar i mitt ögonbryn. Det vill inte sluta.. SKIT JOBBIGT!!

Nu är jag typ trött! Inte jätte trött men jag ska nog snart sova.
Såhär sleten var jag igår när mina fönster nästan flög bort från mig, och man får se ut såhär ibland när man precis har kommit in från ett jävla oväder och från träningen, ätit lite mat och duschat och sen satt igång en film. Man får lov att se ut som ett rent helvete då :P LOOOVAR!!

       HAHAHAHAHAH!! JAg har ju sett vackrare ut om man säger så :P

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0