En vecka kvar.... spännande!

då sitter jag här igen.. kvällen är här och jag har enbart snackat med en massa över sms och msn. Så har min kväll sett ut. Inget annat socialt. Imorgon blir det skola... blir väll föreläsning antar jag har inte kollat. Efter det blir det jobb. Och efter det :) haha jaa, det får ni ju inte reda på såklart :) Men det blir kul iaf.

På fredag är det en vecka kvar tills jag och ett gäng tjejer ska iväg och kolla på Idol :) Längtar faktiskt lite. Har inte följt Idol men det ska faktiskt bli kul :) Och nej jag kommer inte vara en av dem som skriker som en galning och gråter bara för att jag tror att en av Idolerna tittar åt mitt håll. Jag kommer inte springa fram och ta autograf och jag kommer inte hoppa och trängas i en hög med tolvåriga tjejer. Så nää, ni lär inte se mig på tv :P haha. Och om ni gör det så jaa, kul för er :) ännu roligare för mig för det är ju isf jag som är med på tv och ni sitter i soffan och kollar på :P Kanske får jag gå fram till han där Anders Bagge, heter han så? För Madde är ju såå tänd på han haha. Och då ska jag säga, hej, min kompis drömmer om dig. Typ, det är väll ok Madde? ;) Och tar han på min tröja så ska jag inte tvätta den utan ge den till dig gumman. haha. Nää som jag driver med er nu. Jag ska iväg och se Idol i Malmö och det ska bli jävligt trevligt :)

Helgen ser ganska lugn ut också. Blir jobb på fredag, skulle egentligen varit ledig men jaa, det blev ju inte så ändå. Sen vet jag inte alls vad som händer. Kanske ska man dra fram vinglöggen och fråga Cornelia om hon vill komma över :P Hahaha. Träna ska jag iaf.

Mina rutor blåser sönder här hemma, jag svär. Hur ska jag kunna sova? Lär få sitta i tfn tills jag somnar :)

Nu blir det faktiskt sängen ")

Sov gott alla. Och glöm inte att läsa min blogg imorgon igen :)

Ett öre för dina tankar
Postat av: Madde

Om du ser Bagge, så ge han mitt nummer och be honom ringa haha ;)

2009-11-19 @ 08:35:16

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0