Ett sent första inlägg!

Dagens första inlägg blir klockan sju på kvällen... Det är dåligt! Har nyss kommit hem.. Har varit på praktik och sen messa jag med Emma och fortsatte att åka med bussen in i stan för att käka i stan och snacka skit.. Nu är jag heeelt slut så resten av kvällen blir jag plaserad i soffan :) Happy about that! Fryser så om mina fötter!! Ahaa..

Idag när jag var på praktiken kom jag på mig själv att kolla på dessa underbara varelser och bara tänka på mig själv som mamma etc. Så kom jag även att tänka på de idioter som misshandlar sina barn. Hur kan en människa, vuxen sådan, slå ett stackars barn som är helt underbar och har inte en chans att försvara sig mot någon vuxen stark förälder. Hur kan man bara lägga sin hand på ett barn som får hela världen att skina genom att ge oss sitt skratt varje dag? Och sexuella övergrepp på barn ska vi inte ens ta upp..

Ett av barnen som jag har på praktiken började prata nått så in i norden idag. Det har alltid varit tyst och enbart svarat ifall hon måste med två fingrar i munnen. Oftast svarade det bara på ja och nej frågor och när man frågade någon som krävde mer än en nickning eller att skaka på huvudet stod det bara och kolla på en men idag, jaa jääävlar vad ungen snacka :) Man fick inte stopp på det.. Haha, såå sött..

Imorgon är en ny dag på praktiken :) Jag längtar faktiskt men dock inte till att gå upp halv fem på morgonen :S Men men så är det..!

Nu blir det soffan!

SooLong!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0