Förskollärare och tidiga morgnar

Godmorgon. Då var det dags att gå upp igen. Suck. Det är verkligen jätte segat att behöva gå upp tidigt på morgonen. Det händer inte ofta att jag gör det men ibland måste man. Sen när jag börjar jobba på förskola så måste jag ju gå upp så här tidigt varje dag :O Så det är ju bara till att vänja sig. Jag kommer ju med andra ord att bli en sju till fyra människa, och ibland sex till tre människa om inte längre. Nu när klockan är tjugo över sex säger jag bara SUCK på det. Det får ju bli skärpning nu. Kan inte vara en trött människa när jag ska bli förskollärare! Eller så är det bara tanken på att gå på föreläsningar som gör det jobbigt liksom. Jag är så fruktansvärt trött på skolan nu, känns som om mitt liv är för komplicerat nu för att jag ska kunna koncentrera mig till 110% på skolan. Tycker allt händer nu. Mamma ringde igår och lämnade ett tråkigt medelande om att morfar har fått åka in på sjukhuset IGEN. Stackarn kom ju precis hem. Hoppas hoppas att han snart kommer hem igen.

Dagen blir allmänt lugn annars. Skolan från kvart över åtta till tre. Sen hem till mamma och pappa och äta och sen MÅSTE jag ta mig i kragen och träna idag också. Får inte fuska mer nu. MEn nu ska jag gå och göra lite frukost och sen ska jag bege mig till bussen. Skriver mer sen när jag kommer hem igen :) Trevlig dag på er alla!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0