Första advent och Fhie jobbar!

God morgon gott folk. SOOOOM jag har sovit gott i natt! Vaknade bara en gång, såg då att jag hade två sms, läste och svara på dem.. Sen somna jag om igen :) Och soooov jätte gott! Och nu kollar jag bort mot sängen och den ser så varm ut, vill gå och lägga mig igen. Vill inte jobba, vill bara lägga mig och mysa i sängen.. Men, det lär ju inte hända inom de närmaste 8 timmarna.. SUCK!!! Och jag får dessutom GÅÅÅ till jobbet idag. WTF? Men så är det när man går och tar isönder cykeln.. Ojoj, 20 min kvar tills jag ska gå.. Snabba pååå!!

Ha en fin första advent allihoppa!



Du skulle bara veta!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0