Heeeelt rätt gott folk!

Jaaa, hon åkte ut. Och jag kanju bara säga att det var bra för dem andra är betydligt mycket bättre än henne. Speciellt han Kalle. vilket resa han har gjort. Om jag ska lyssna på alla andra :P haha, jag följer det ju inte direkt. Kollade på alla som skrek och hade sig också idag, japp jag snackar om publiken. NEEEJ, jag vägrar att sitta och skrika på det viset och gråta sådär. Gör jag det så loooovar jag att jag ska berätta det för er. Men jag kommer inte. Bara pinsamt.

Nu kallar sängen :)
Imorgon blir det kanske fest trots allt. Vi får se vi får se :)

God natt på er som ska sova och parta loss för er som festar :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0