Jag vet att det är vinter, men vädret säger höst!

I en och en halv timme var vi ute och gick. Skönt, och inte så kallt alls faktiskt. Påväg hem var det jätte varmt iaf. Bell är helt slut och ligger i min säng nu och sover. Stackarn :P Hon fick stå som modell och allt under promenaden. Jag behövde verkligen den promenaden, rensa tankarna. Inte för att jag fick rensat så mycket men jag fick tänka efter en hel del om vad som har hänt den senaste tiden och hur jag känner kring det. Och det är ju inte så farligt. Det är dagar som denna som gör att man faktiskt orkar gå upp. Skönt väder plus att man har en hund som vaknar med en och blir glad när man går upp från sängen. Jag ska fråga mamma om jag inte kan få kidnappa henne :) haha. Nu står det städning på schemat, det behövs. Men innan dess ska jag visa lite bilder jag tog på väg ner mot Borstahusen :)



Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0