Jeej, Kajsa kommer :)

Då var jag hemma igen.. Dagen har bestått av jobb och sen direkt hem till mamma och pappa där söndagsmiddag vänta :) Gott gott!! Har varit mätt sedan klockan fyra idag.. Runt 20 blev det adventsfika också :O Med lussebullar och glögg! GOTT!! Men imorgon blir det träning!! Det ska bort igen! Jag svääär!!

Jahaa, annars imorgon lär det bli minimalt med inlägg igen.. Börjar praktiken imorgon.. Börjar halv åtta och jag får gå upp fem :S SUUUCK!!Men så är det!

Nu ska jag lägga mig och läsa och sova :)

Förresten, öppnade min kalender idag på jobbet och skulle skriva i en massa saker, iaf så kom jag till den 5 dec.. och där stod "6 månader!" Gissa om jag höll på att riva ut sidjävlen.. Blev tosig... men men..
Blev JÄTTE glad nu när Kajsa ringde :) Hon ringde för att tala om att hon ska komma till Landskrona på fredag :) WIHOOOO!!! KUUUUL!!! Verkligen.. har inte sett henne sedan min födelsedag :O Det ska bli så kul.. Blir ju då iväg till Emma på hennes inflyttningsfest :) Vilket RÖÖÖÖJ det ska bli :)

NUUU(!!) blir det sängen!

Bye bye


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Jippppie ferre med Ph på fredag :D ska bli skojjskojjskojj!

2009-11-29 @ 23:31:55
Postat av: Hanna

Hoppas ni får skoj! :)

2009-11-30 @ 10:22:11
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0