Loppis...

Idag är ingen bra dag. Så enkelt var det att säga. Och mer behöver jag inte säga.
Precis hemkommen.. Ska snart iväg och träna hade jag tänkt så jag hinner med. Ska börja jobba klockan 15 idag också. Inte alls sugen på det, men det är goa pengar jue..Och dem lär behövas sen. Jaa nu också egentligen men det kommer nästa vecka :) Och då ska jag och mamma på loppis är det tänkt :)
Har aldrig varit i nogon second hand butik eller på loppis, eller vänta loppis har jag nog varit på en gång och det var kul:) Roligt med gamla saker. Såå jaa man kan ju faktiskt påstå att jag längtar lite.
Det är ju snart jul nu också. Det är både ett stort suck på det och ett stort smile. Älskar julen, men inte alla pengar som rinner genom fingrarna. OCh vad ska jag göra på nyår då? Ahaa. Nyår hade lika bra inte behövts finnas, finns ingen mening liksom. Man skjuter upp en massa raketer och sen är det bra med det, "Gott nytt år". Nää, ja är inget big fan av nyår nä.. jag är inte imponerad om man säger så :P

Nu sk ajag gå och tvätta av mig allt smink och sen göra mig redo för gymmet....







Varför blev just jag utsatt av ett kräk? Varför kan inte jag lyckas någon gång?


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0