Lördags förmiddag!

God dagens gott folk... Är uppe med tuppen känns det som :S Kom hem vid två igår från Idol, vilket för övrigt var jätte trevligt :) Men jag får berätta mer om gårdagen senare idag. Om fem minuter kommer mamma och pappa och hämtar mig för att åka iväg och handla mat.. Kan ju notera att jag är JÄTTE TRÖTT!! Men men, mat måste jag ju ha så jag måste ju med. Har dock också fortfarande huvudvärk från igår :S trist men så är det ibland..

Känner fruktansvärd ångest över denna månaden också. Pengamessigt.. Fattar inte var alla mina pengar tar vägen.. Helt sjukt! Det blir en väldigt LUGN månad denna gången.. Hoppas jag iaf.. Suck...

Nää nu ringer mamma... Skriver sen..!

HA en trevlig lördagsförmiddag :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0