Ny blogg, IGEN!

Ja man kan kanske inte säga att jag ä ny med det här med bloggandet, detta är min kanske fjärde eller femte blogg. Så är det när man tröttnar liksom.  Jag lär ju inte ha så många besökare på denna än antar jag men jag skriver på ändå, mest för min egen skull liksom. Många gånger har jag faktiskt funderat på varför man har en blogg. Vad är det som gör det så intressant att läsa om andras vardag? När den här Kissie skriver om vad hon har ätit och varför hon tycker alla andra är korkade. Vad är det som gör att det är så intressant att hon går på en Chi-Latte diet liksom? Joo det ska jag tala om för er. Det är skönt att kunna skriva av sig. Det är ju inte så att man skriver om precis allt men mycket. Sen är det ju också lite konstigt att man väljer att gå ut med det på internet istället för att skriva en dagbok på datorn som är hemlig. Men det kan man göra det med med de intima sakerna som ingen annan ska få veta. Men syftet med bloggen är nog... hum inte vet jag, spy galla över andra? Ibland. Nä men det är skönt att ha en blogg. Att skriva av sig på :)

Så nu ska jag försöka fixa med disignen och se vad jag kan göra med den :P

sen skrivet jag väll igen
:)



Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0