Promenad ner mot stranden!

God morgon alla. Då slog klockan lördag igen. Jätte fint väder här i Landskrona så jag tänkte jag skulle börja dagen med en lång promenad med Bell :) Mamma och pappas hund. Hon har sovit hos mig i natt :)
Har kommit på att jag faktiskt sover bättre om nätterna nu. Viss vaknar jag ett ex antal gånger och det kvittar hur länge jag sover så är jag fortfarande jätte trött, men det har iaf blivit bättre. Det börjar rätta till sig igen känns det som. Till viss del iaf. Nu tycker jag bara synd om de som fortfarande sitter kvar. Men det är deras problem. Jag ska sluta bry mig, för jag tjänar inget på det.

Idag blir det att städa. Kan tycka det är skit tråkigt att städa innan man sätter igång. Men när man väl har satt igång så kan det bli rätt kul, förutom disken då såklart. Sen har jag ju en fågel som stökar ner det extra mycket för mig. Massa frön som han skjuter iväg över hela lägenheten. Jag svär, ibland kan man tro att han siktar :P haha.
Nu blir det en lååång runda med Bell :) Ner mot stranden!

Kommer du ihåg?


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0