suck på denna dagen!

Mätt som in i helvete. Japp! Blev faktiskt en god köttfärssås :) Lite hitte på och vad som var kvar i kylskåpet, jätte gott! Eller så är det bara för att det var min första måltid idag. shiit, skäms Sofhie! Bättre imorgon!
Och jag har inte kommit på någon bra fråga än :S hum, men det kommer. I can feel it.
Gjorde ett beslut idag som gör mig ensammen igen.. Känns helt ok :)
Blev ingen träning idag :S Orkade helt enkelt inte, inte för att jag har gjort allt för mycket idag men ibland vill man bara inte.
Imorgon var det tanken att jag och mamma skulle baka lussekatter och pepparkakor.. men jaa, det vet jag inte rikigt hur det blir med det längre..

SUCK!! En jääääävla dag idag OCKSÅ!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0