Träning i lägenheten..

Blev inte gymmet idag.. blev träning hemma i lägenheten istället :P Lite magövningar och ryggövningar.. Så jaa, jaghar lite ont i magen nu :S och i ryggen.. Så antar att det var en relativt bra träning :P Kanske ska gå ner till jobb idag också istället för att ta bussen? Hum... vi får väll se. Fick iaf höra igår från två st att det ser ut som att jag har gått ner. En från skolan och tränaren från jobb. :) Lite glad blir man jue men vågen visar inte att jag har gått ner än :S Men midjemåtten gör :) Hela två centimeter :D Happy happy! Då gäller det ju bara att hålla i det också. Denna helgen blir ju inget annat än träna iaf. Och mys. Men träning först. Ska plugga också, så att jag kan komma på en bra fråga till mitt projektarbete. Har iaf bestämt mig för vad jag vill skriva om. genus blir det stora ämnet. Men vad men problemfråga blir vet jag inte än. Blir att tänka tänka heeela helgen :) Måste förresten hitta en dag/timme eller två till att storstäda m in lägenhet också. Det är ju snart dags för att julpynta så då MÅSTE här ju vara rent och fint.

Nää duschen kallar..
Hinner kanske skriva ytterligare ett inlägg innan jobbet. Om jag hittar något att skriva om.. hum...

Byebye!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0