Viktväktarrecept någon?

Så, då var jag hemma igen från träningen. Gick in om mamma och pappa och vägde mig :) Håller samma vikt verken mer eller mindre :) Happy happy! Storm är ju på väg in här tydligen och när jag gick hem från gymmet hann jag bli heeelt dyng sur. Vattnet droppar från mina byxor :( Och mina skor ska vi ju inte snacka om. Mina fötter ser ut som russin! :S Men men, det var skönt med träning. Nu blir det in i duschen sen ska jag göra mat :) Är jätte hungrig! Blir en gryta med både kyckling och fläskfile i :) Har hämtat hem min vännerbox nu också :) LOVE!
Jag och Cornelia snacka glögg idag. Kom på när vi stod där och snacka om det att jag faktiskt har typ fyra flaskor vinglögg på vinden :) Blev jag glad över det eller? JAAA! Så när löning kommer ska jag baka lussekatter och dricka vinglögg :D själv eller med någon det återstår ju att se :P hahaha.

Det är inte någon som råkar ha viktväktarrecept på lussekatter? Skriv gärna då i kommentaren :)

Nu kallar duschen på mig, jag svär!
Skriver säkert ett inlägg till ikväll :)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Emma

Jag har recept på vv-lussebullar:D Kan skicka dettill dig imorgon. Orkar inte nu nämligen:P

2009-11-18 @ 22:09:33
URL: http://emmalisett.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Sökte på google om vv-recept på lussekatter och fick upp din blogg! Tänkte fråga om du har lust att skicka receptet till mig?



MVH

Sanna

[email protected]

2010-11-29 @ 09:25:08
URL: http://lskadefamilj.blogspot.com/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0