Back in the past

Har varit i skolan hela dagen idag. Eller rättare sagt varit i skogen hela dagen idag. Dagen började hur bra som helst. Gjorde mig en riktigt god dubbelmacka som jag skulle äta till lunch. Tog bussen och sen tåget till Lund. Träffade gruppen och snacka skit och så :) Sen när vi kom till skogen fick vi lite instruktioner på vad vi skulle göra. När vi hade fika paus gjorde jag som jag alltid gör, går in på mobiliens internet och trycker fram min mejl. BANG! BOOM! En fet jävla smäll fick jag. Ett mejl som jag verkligen inte hade väntat mig eller ville ha. Hjärtat började slå i hunda nittio och jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta, blir arg eller glad. Men jag blev arg. Sjukt arg. Ett sms skickades och fick svaret att det var helt oskyldigt, bara vänner. Jag tänker okey. Det funkar. Men sen ser jag bilderna och där satte jag stopp. Vänner MY AS!
Uch..

Nu ska jag göra mig redo för en fika nere i stan :) Ska fika med Filip :) trevligt värre!

Ha det fin fint!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0