då är man bakis igen. Vilken kväll

74ca3e67ece372016272578a0a7e6895.png

då är man bakis igen. Vilken kväll det blev igår. Började med att jag jobba först mellan halv fyra till åtta. Sen gjorde jag vid mig på jobb och mamma kom och hämta upp mig och marielle åkte med vidare till filip. Där träffade jag på helena:-D kul var det. Var så längesedan jag träffade på henne. Sen vidare till joe. Sen ramlade jag vidare in till tages dansade loss där. Hade jätte kul. Och bra att du följde med in cammi! Sen blev jag bara förbannad på folk som inte kan ta vara på sina vänner ordentligt. Men det är en annan historia. Nu ligger jag med ont i huvudet och ont i armbågen och fötterna. Haha. Ont överallt med andra ord väldigt bakis. Haha. Och gnällig! Haha. Nä jag skriver mer sen. Trevlig fredag på er! Det ska jag ha i soffan. Haha.


Ett öre för dina tankar
Postat av: c

men där är ju jag med på ett hörn! haha, man ska akta sig för dig och din kamera ;D

2010-04-04 @ 13:56:18
URL: http://lillac.blogg.se/
Postat av: fhie

haha jaa jag är livsfarlig med min kamera.. jag får med ALLT!! ;)

2010-04-04 @ 13:58:29
URL: http://fhie.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0