Drickat på kylning, ny tröja! I like!

Då var allt fixat inför ikväll. Drickan står på kylning, ny tröja väntar på mig och jag ska försöka gå in mina nya skor. Nu ska jag in i duschen, göra mig reda för dagen. Ska träffa Jennie tre hemma hos henna. Ta en cider och sen ta bussen mot Häljarp! Kommer bli hur trevligt som helst känner jag :)
Så, ha en trevlig Valborg alla, för det ska jag ha, trots det tråkiga väderet!
Uppdatering imorgon lär det väl bli. Ett foto eller två från ikväll kanske kommer in under kvällen/natten. :)
Och imorgon fyller syster yster 18 och blir en krogis med henne!

Nää, duchen kallar! :)

spännande!!!

If you don´t know me by now...You will never know me!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0