En tredje del av målet är klart! Kilona lossnar!

såå, då ställde jag mig på vågen idag :) -5 kilo sedan den 28/3 :D lite mer än så. Känns bra :D Nu har jag bara 5 kilo kvar för att komma till den vikten som är acceptabel för mig och 10 kilo kvar för att komma dit jag vill ligga! Så det är väl bara att kämpa på :) Köpte en ny kokbok på cdon här om dagen. Viktväktarna :) Och en smootie bok. Det är ju gott att dricka smootie nu till sommaren ute på balkongen :)
Idag blir det skola. Går ganska länge i skolan idag. Nää, nu ska jag göra vid mig. Skulle mest gå in och skryta lite för att jag har gått ner lite kilo :) Och jag är ganska stolt faktiskt!! :)
Mätte mig igår och jag har inte gått ner jätte mycket i mått. Typ 3 cm runt midjan. Så lite är det iaf.
Förrenste så har jag nog inte ont i benet idag:) Så det var nog som jag sa, en liten sträckning igår :) Så blir en powerwalk idag.
Där står nämligen i IForm att man ska powerwalka 40 minuter varje dag. Så jag tänkte jag skulle försöka hålla upp till det. Det är ett ganska skönt avslut på dagen. OCh får man bara in rytmen på det så blir det ju lätt att fortsätta sen.
Nej faan nu måste jag göra vid håret. Bussen går om 30 min..
Solig onsdag på er! :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0