Fredagsbus!

Nu är allt fixat inför festen imorgon. Eller nästan. Ska hämta högtalare och min dator ska dit sen ska en massa blå färg på huden! Fixade lite i lokalen idag. Och lite annat roligt :P Haha. Fastnade med Cammi i två timmar och snacka skit tills Emma kom och "väckte" oss :P Så nu blir det tydligen iväg på en fest, fast ska ju vara nykter. Spar mig till imorgon! I like! Blev inte så mycket städande idag så spar det till imorgon det med. Haha. Upp tidigt och STÄÄÄÄDA och DISKAA! Jag är sämst på att städa och diska. Jag väntar in i det sista, tills man inte kan gå här inne längre. Men det är SÅÅÅ jävla tråkigt att städa. OCh diska ska vi ju inte tala om. Det är så äckligt. Har tilloch med gula diskhandskar hemma. haha. Aja..
Nää man får väl gå och sminka bort det stora feta röda finnen på kinden och lägga på ett smile och bara se allmänt trevlig ut nu då. Känner inte en jääävel, bara Cammi och Emma! Humm.. Nyktert?
Vi säger så va..
Trevlig kväll på er :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0