Snogeholm..

Då är söndagskvällen här. Och imorgon blir det vandring ute i skogen och vi ska slå upp läger och grejer. Jag kan ju säga att jag inte är direkt peppad till det längre. Kanske beror det på att jag är lite bakis idag, jag vet inte. Men tydligen så ska det regna både imorgon och tisdag. Har kollat var vi ska nu också. Blentarp i Snogeholm. Inte den blekaste var det är, men typ vid Sjöbo. Det som är räligast är att vi har inte tillgång till att duscha på hela veckan. RÄLIGT! Sånt gillas inte alls! Stackars den som ska sitta bredvid mig på tåget hem. Så här kommer det nog inte att uppdateras på ett bra tag. Kan ju inte sms-blogga då jag ska ha mobilen stängd nästan hela tiden. Kan ju inte ladda mobilen. OMG! Nää, nu ska jag göra lite kvällsmat och sen ska jag fortsätta packa!
Trevlig vecka på er alla! Och tänk på stackars mig när ni går och lägger er i en mjuk och varm säng, då ligger jag på marken mitt ute i skogen!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0