Solsken!

Frukosten är uppäten, jag är redo för träna! Ska ta mig en promenix i 1 h nu snart. Jätte fint väder jue och varför inte då gå ut och gå? PowerWalk! Jeej.. Sen ska jag ner till biblioteket och se om dem har fått in boken jag reserverade här om dagen.. Hoppas verkligen det gör jag behöver den NUUU!!
Annars idag så ska jag jobba, 16-20. Efter det ska jag bara hem.. Skulle egentligen festa till det men blivva inte så då min börs skriker NEEEEEJ! Så det blir en lugn påsk för mig. Skulle egentligen jobbat som på söndag men då håller vi stängt. Ajaa.. Alla andra ska festa idag så jag lär väl få sitta hemma självans :( Buhuu! Men det finns inte så mycket att göra åt den saken. Det är ju bara så det är helt enkelt..

Nää träningskläder på!!
Och ut i fina solen!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0