frisk luft...

Då var denna dagen också avslutad. Eller snart.. Dagen har bestått av jobb på förskolan i Helsingborg :) Jag blir alltid på lika bra humör när jag kommer dit. Alltid lika roligt att vara där. Barnen är helt underbara. Idag var det sjukt jobbigt att gå därifrån. Dem har fäst sig så vid mig och jag har fäst mig vid dem. Vi lekte hela dagen och dem älskade min nya lek, åka buss och spänna bältet och dra kortet innan dem hoppar på bussen och så vidare. Vi kollade på lossas tv och upprepa "Jag heter Doris och inte Boris och jag är en vegi-tari-an" från Hitta Nemo filmen. Haha. Sen när jag skulle gå så fick jag inte gå för dem. En flicka tittade upp på mig och fråga var jag skulle så sa jag att jag skulle hem nu. Så sa hon "När kommer din mamma och hämtar dig?" Haha.. En annan flicka sa efter att jag hade förklarat hur jag tar mig hem att nästa gång hon ska åka tåg så skulle hon minsann åka med mig hem. Haha. Dem är för jävla söta! Och pussar på kinden fick jag också. Massor innan jag gick. Jag bara HOPPAS HOPPAS att jag får jobb där i sommar. Snälla söta rara Gud! Haha. Efter mitt avsked på förskolan åkte jag hem, satte upp mig på tvättid och tvättade timmen efter.. sen blev det en lång promenad ner mot stan med Cammi. Massa prat. Det är verkligen skönt att bara gå ut och gå och snacka en massa ibland. Släppa allt annat liksom. Idag var en sån dag då jag behövde släppa allt annat och bara gå och snacka skit :) Trevligt värre.
Har även hunnit med att plugga lite idag. Satt för övrig på biblioteket på skolan igår i tre timmar för att läsa ut en boka jävel! Såååå trött jag var när jag kom till pappas kalas igår. Haha. Aja..
Nu ska jag kolla lite tv sen sova. Blir en lång dag imorgon. Slutar skolan 17 imorgon.. Suck..

God Natt på er !

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0