Alla tummar och tår för grönt ljus!

Då var lördagen över. Imorgon gäller det. Jag är skit nervös måste jag ju påstå. Nästan så att jag kräks! Sant! Imorgon blir det slutgiltliga testet för att se om jag får bli Funky Kidz-ledare eller inte. Ska dansa till låten Tillsammans med Nicke & Nilla. Kanske jag har skrivit här innan men skit samma då får ni höra det igen. Har tränat och jag tror den sitter. Sen kommer jag säkert att glömma allt imorgon bara för det. Men men, den tiden den sorgen. Nu ska jag försöka sova. Imorgon ska jag även träffa Filip. Har inte setts på jätte länge känns det som nu. Men har blivit så mycket denna veckan och ännu mer kommer det att bli. Aja.. Väldigt synd dock att jag missade Filips föräldrars kräftis plus att jag missade petterssons avskedsfest :S Men men, utb kommer före fest! :)
Nu säger jag god natt...
Håll alla tummar och tår så att jag får grönt ljus imorgon :D

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0