Blir galen av allt tjutande

Mitt öra är inte ett dugg bättre och där med basta. Men men.. Blev inget jobb idag heller.. känner verkligen hur pengarna bara rinner genom fingrarna på mig. Men jag vill inte jobba sjuk heller. uch ja. Iaf så var jag tvungen att åka ut med mamma till Center Syd idag för att hitta något att ha på mig på lördag på bröllopet. Hittade en jätte söt klänning i lax-beige färgad typ, men ett svart tunnt skärp i midjan. Jätte söt tycker jag! Sen hittade jag en lång kavaj! Skit snygg! Och den var på rea så fick ge drygt 500 kronor för den typ. Inte så farligt tycker jag :) Den var ju jätte fin! Sen hittade jag en ny badrumsmatta :) och nu ska jag decka hade jag tänkt. helt slut efter dagen måste jag säga. När ska jag bli frisk? kan någon förklara det för mig? och när ska det sluta föra så jäääävla ont i örat? och sluta tjuta? AHAAA!!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0