Fy fan vad jag har mått skit idag då. Hade...

dsc00681 (MMS)

Fy fan vad jag har mått skit idag då. Hade en sjukt trevlig kväll med cornelia igår. Blev tacos och massa vin. Nästan för mycket vin måste jag ju påstå. Vi cykla ner i stan till inferno. Haha. Och gjorde bort oss lite där med våran underbara dans. Haha. Att cykla hem var tyvärr inte lika lätt. Tacka gud för att poliserna inte var i stan för då hade jag blivit tagen dör grov rattfylla. Haha. Vaknade upp idag av att jag mådde skit! Fick sova bort baksmällan och nu mår jag lite bättre. Vantar på filip och vi ska iväg och handla och köpa pizza. Frosseri på hög nivå idag! Det behövs. Nu ska jag städa bort mina kläder som jag bara slängde av mig i hallen i natt. Haha.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0