God morgon. Klockan är bara tjugo i sex o...

God morgon. Klockan är bara tjugo i sex och jag har varit vaken 40 minuter. Jag kan inte somna som helt enkelt. Jävligt jobbigt. Både igår och idag har jag tänkt mycket på nio framtid. Vad jag ska göra och när. Uch, mycket att tänka på. Orkar inte ens räkna upp allt jag tänkt på. Haha. Idag blir det en tripp till lund med syster och mamma. Vår årliga tripp. Och detta året får till och med johanna, min syster, följa med. Haha. Jag längtar så mycket nu. Fick csn pengarna idag plus att jag har kvar från lönen! Shoppa!! Ja då! Först blir det frukost hos mamma och sen bär det av. Direkt när jag kommer in till lund ska jag ta en take away chai! Love it! Haha. Imorgon börjar skolan. Ska bli skönt att komma tillbaka igen. Slippa jobba som en jävla idiot. Skönt! Nä, jag får väll gå upp ur sängen och kanske plocka undan här hemma lite.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0