Idag kommer filip hem till mig:-) vi ska h...

kiss (MMS)

Idag kommer filip hem till mig:-) vi ska hem till mamma och pappa och äta sen bara ta det lugnt. Ska nämligen jobba imorgon också. Sitter för tillfället på fysiken nu och har absolut inget att göra. Här har kommit in 4 personer idag. Den fjärde kom precis men det är också bara han här den stackaren. Och jag sitter och snorar och hostar. Men men, fina pengar blir det har jag räknat ut:-) riktigt fina pengar:-D på måndag börjar jag på posten igen. Så jag kan ju meddela er om att ikea katalogen kommer nästa vecka. Kul för er, mindre kul för mig som ska dela ut skiten. Haha men åter igen, jävligt goa pengar nästa månad:-D ska dock jobba dubbelt måndag, tisdag och torsdag. Men får skylla mig själv. Just nu, vid denna tiden om två veckor sitter jag och hjärtat mitt i en stuga i säfsen och bara njuter av ledighet och av varandra. Längtar så mycket. Ska bli för jävla skönt. Helgen innan blir det bröllop och dagen innan vi åker till säfsen börjar jag skolan. Jävla massa som händer.:-S nästa vecka ska jag och filip även försöka åka iväg och handla cykel till mig och handla kläder. Oj oj vad det är mycket att tänka på.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0