Jag har kommit fram till att de närmaste v...

busy (MMS)

Jag har kommit fram till att de närmaste veckorna blir bara jobb. Påbörjade dessa veckorna i tisdags. Och i sträck ska jag jobba 17 dagar var av 6 av dessa dagarna är dubbelpass. Haha. Vilket skämt! Suck. Men det positiva är att förskolan ringde igår och ville ha in mig till inskolningen nästa vecka. Så hela nästa vecka jobbar jag på förskolan. :-D överlycklig! Det samtalet har jag väntat på hela sommaren. Haha. Ska dock jobba dubbelt vissa dagar men det skiter jag i för jag ska hoppa in och vikariera som förskollärare:-D och om inte det vore nog så håller jag fortfarande vikten trots mitt slutande på rökningen.:-D


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

Åh vad roligt! GRATTIS! Ditt första jobb som förskollärare :-) Lycka till! Puss

2010-08-13 @ 09:53:14
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0