Jag har många fobier. Jag hatar kryp typ s...

nervous (MMS)

Jag har många fobier. Jag hatar kryp typ spindlar och myror. Men skärper jag mig kan jag hantera det. Jag vill inte föda barn för att jag är rädd dör smärtan och jag är höjdrädd. Och ja just det, bara tal om fästingar får mig att rysa Men något som jag verkligen hatar och kan nästan få mig att gråta är el. Jag har stor respekt för el. Min el gick precis och jag ringde pappa och ville ha hit han. Men icke. Jag fick fixa det själv. Dra i spakar och mög i elskåpet. Uch. Och tacka gud för att jag har en av de modernaste elskåpen. För att byta proppar det hanterar jag knappt. Haha så löjligt egentligen men har man en fobi så har man. Men jag hanterade det väldigt bra själv idag så iaf:-D grattis till mig. Nu sova och imorgon dubbelpass. God natt.


Ett öre för dina tankar
Postat av: Maggan

Hej! Googlade "fobi proppar" och kom fram till ditt inlägg. Jag har också nån slags fobi för detta! Fast mer för proppar än just el... Skönt att höra att det finns fler därute som känner liknande oro!

Själv är det mer propparnas utseende som skrämmer mig, något som kom när jag var yngre och var värre då men ändå finns kvar till viss del och blir extra tydligt när jag själv sätts i situationen att byta propparna och då kommer mycket nära dem. Det hände förra veckan och jag klarade helt ärligt inte av det till slut...

Blir så himla trött på mig själv eftersom jag vet att det inte är något farligt men det spelar ju ingen roll när man har en fobi...suck!

Men grattis till dig att du klarade fixa elen när du skrev det här inlägget iallafall :)

MVH

2010-08-17 @ 08:40:17

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0