Min katt har hittat ett monster i speglen...

Denna dagen har då tagit slut. Och jag tycker att jag har hunnit med en hel del idag. Började med att plocka undan här hemma, vilket var ett misstag haha men iaf. Sen började jag baka samtidigt som jag tvätta. Efter det blev det middag hos mamma och pappa. Mamma och jag cykla till Netto och handla lite, sen hann vi kolla på Sex and the City 2 innan jag och Selma begav oss hem igen. Och då började jag rensa i byrån. Fyyyy faaan vad jag hade grejer där. Mest papper dock men nu är det borta :) Inte alls mycket i min byrå längre. Selma ligger nu i mitt knä och undrar nog när det är dags att lägga sig i sängen. Men är lite för hyper för det fortfarande. Hittade förresten mitt gamla fodral till almenackor nu när jag rensa. ÄLSKAR det fodralet. Så det ska sparas och jag ska handla hem ny kalender som får plats i det. Hittade även lite gamla skoluppgifter som jag skrivit. Vissa saker som man är stolt över. vissa ABSOLUT inte haha. Tur jag inte blev skribent som var min största dröm sedan jag var liten. Haha.

Imorgon blir det städning i hallen, för där ser förjävligt ut igen. Och kanske, KANSKE ger jag mig på garderoben imorgon också. Ska rensa ut lite prylar här hemma också. Sånt som bara står där för att jag inte har någon annan stans att ställa skiten. Köket ska bli väldigt intressant att ge sig på. Där ska också rensas ut, massa onödigt skit där med. Varför handlar man hem en jävla massa prylar för? Jag går ju nästan och ramlar här hemma för här är så mycket. Eller inte riktigt men mycket utav prydnadssakerna är onödiga. Jag gillar när det är snyggt och enkelt. Inte allt för mycket på väggarna. Och det som hänger på väggarna är nödvändiga och saker som jag verkligen tycker är snyggt och tycker om. Sånt som gör pricken över i:et liksom. Just nu har jag inte så mycket på väggarna för jag har inte mycket som passar till så jag vill ha det. Men men, jag ska ju bo här ett bra tag till så jag har gott om tid :P haha.

Förresten måste jag ju bara berätta att jag nyss kom på Selma med att rygga och hoppa i sängen. Det är nämligen så att jag har en stor garderob bredvid sängen med speglar på. Och där har hon hittat en katt. Katten gör precis som hon och hon hoppar och ryggar och ser allmänt konstig ut. haha. Men kul var det att se iaf :)

Morgondagen ska jag även hem till Filip. :) Ska cykla ut dit hade jag tänkt då jag ska besöka Malin och hennes lilla Cornelia på torsdagsförmiddagen. Har inte bestämt mig för om jag ska ta med Selma till Filip eller inte. Blir nämligen första gången hon sover själv i lägenheten om jag bestämmer mig för att lämna henne här till torsdagen själv. Hum, jag vet inte än, får prata med Filip om det imorgon helt enkelt :P

Nu har jag mest pratat strunt. Men det är skönt att kunna skriva av sig lite. Inte för att det var något speciellt men ändå. Det var skönt....


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0