Sen vårstädning eller tidig höststädning

Klockan är tjugo i ett och jag har sedan jag gått upp ur sängen städat i klädkammaren, hallen och i köket. Har gjort vid i luckorna i köket, tvättat ugnen (som var skitig så in i helvete), tagit ut grejer från garderoben in på vinden och damsugat. Nu har jag precis fikat med lita av mina nybakade kakor. Funderar på om jag ska göra nötkakorna nu eller om jag ska vänta med det till en annan dag. Selma ligger i mitt knä, har lekt lite med henne också mellan städningarna så hon är lite trött nu :)
Nu ska jag bara ta det lugnt! :) Man kan säga att jag tog en lite sen vårstädning, eller tidig höststädning. :D I LIKE!
Och nu när jag har så goda och många kakor hemma kan vem som helst komma och fika :P haha! Gott är det!
Förresten har jag hunnit måla lite också. I hallen var där en liten bit som jag skulle måla på så fixade det också mellan städningarna! haha Vilken morgon :P

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0