Min helg och nästa vecka :)

Fredag idag. Och jag är åter igen hemma från jobb. Förkylningen vill inte ge med sig. Skit jobbigt är det. Idag ska jag och mamma iväg och handla mat. Ska bli så skönt att ha mat i kylen igen :) Sen ska jag sätta blonda slingor i håret så jag är fin tills imorgon. Helgen blir ganska lugn annars. Blir bröllop imorgon och söndag ligger jag platt fall i filips säng hoppas jag på :P Nästa vecka blir mycket att göra. Måndag ska jag kanske träffa Malin och hennes lilla Cornelia, OM jag är frisk, vill ju inte smitta den lilla, tisdag ska jag, syrran och mamma ha en mysdag i Lund. Som iaf jag och mamma alltid gör varje år åker vi till lund och shoppar och fikar på Mormors kafé med deras varma chocklad med mini marshmellows :) Ondag börjar jag först skolan sen efter det blir det möte med Funky Kidz på nya stället. Fick reda på igår av min chef att det är 11 barn som ska vara med i min grupp än så länge. Om jag är nervös? hahaha näää inte alls! Tsss, klart som faaaan jag är :P Sen efter mötet ska jag hem och packa för på torsdag åker jag och Filip iväg till Säfsen Resort :) Myyys! Kommer inte hem förrän på söndagen :)
Nuuu ska jag leta upp lite recept som jag ska handla till :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0